понедельник, 15 ноября 2021 г.

Всесвітній день психологічного здоров'я

Щорічно 10 жовтня відзначають Всесвітній день психічного здоров’я. Ця дата входить до переліку міжнародних днів, що запроваджені в ООН.

Психічне здоров’я – це рівновага та сталість психіки людини, адекватне сприйняття реального світу, нормальна діяльність вищих психічних функцій. Психічне здоров’я стосується розуму, інтелекту та емоцій. Його основою вважають стан загального душевного комфорту, який адекватно регулює поведінку людини в процесі життєдіяльності. Важливо аби кожна людина, обираючи той чи інший спосіб життя, брала до уваги не тільки збереження фізичного здоров’я, але й дбала про свій задовільний психічний стан.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Розробки уроків

 https://www.blogger.com/blog/page/edit/5523838999929363233/6627844383385069611