Самоосвіта

Курси «Вчителі образотворчого мистецтва і креслення».з 24.01. по 04.02.2022 р. Загальний обсяг курсової перепідготовки за навчальним планом - 60 годин.


Пройшла курс на платформі "Дія" "Безбар'єрна грамотність" та отримала сертифікат. 




1

Всеосвіта

VP258093

Квест-технологія в сучасній школі та перехід в онлайн

2 години

15.01.2021

2

На урок

В405-9626

Урок із «родзинками» і без:  як поєднати традиційні і інноваційні методики.

2 години

12.01.2021

3

На урок

В407-9626

Лайфхаки зі створення ефективного плану проекту уроку

2 години

23.01.2021

4

На урок

В460-9626

Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

2 години

21.04.2021

5

На урок

В454-9626

ZOOM-квести в навчальній та позаурочній роботі: принцип організації та цікаві ідеї

2 години

21.04.2021

6

На урок

В462-9626

Проєктна діяльність у виховній роботі закладу загальної середньої освіти

2 години

22.04.2021

7

На урок

В514-9626

Сучасне мистецтво як інструмент розвитку критичного мислення

2 години

07.10.2021

8

На урок

В541-9626

YouTube-канал сучасного педагога: від створення контенту до організації дистанційного навчання

2 години

07.10.2021

9

На урок

В517-9626

STE(A)M у школі: як формувати спрагу до пізнання у дітей

2 години

07.10.2021

10

EDERA

12.10.2021

Оцінювання без знецінювання

30 годин

12.10.2021

11

MSFR

18.10.2021

Вчимося навчати на засадах компетентністного підходу

1,5 години

18.10.2021







В наш час все частіше виникають питання "як зацікавити учнів до навчання?", "як провести урок, аби не просто привернути увагу учнів до теми, але й стимулювати їх до поглибленного її вивчення?"
12 січня 2019 року я долучилася до конференції "Сучасні основні тенденції: технології та інструменти розвитку креативного мислення". Під час конференції було розкрито такі теми, які дуже актуальні на данному етапі розвитку сучасної освіти, а саме:
1. «Storytelling: 7 ефективних формул для створення історій» - було безпосередньо розглянуто тему сторітелінгу - мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики; я можна використовувати сторітелінг на своїх уроках.
2. Наступною темою було розглянуто "Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей". Спікер Олена Рибка дуже змістовно та інформативно розкрила тему.
3. Тетяна Бондар розповіла за допомогою яких ресурсів можна розвивати креатиавність не лише учнів, а й застосовувати їх для самовдосконалення.
4. Спікер Демчук-Маригіна Дар’я виступила з доповіддю: "Практичні прийоми розвитку творчих здібностей учнів". Розкрила тему творчості в начальному процесі.
Під час коференції було взято багато цікавої та змістовної інформації для формування нового навчального процесу. Мною було взято до відома нову інформацію та поглиблено знання в тих сферах, які були цікаві саме мені. Адже під час конференції було також зроблено акцент як можна об`єднати та провести паралель між викладанням природничих та гуманітарних наук, а також мистецтво.








Курси підвищення кваліфікації




Участь у освітньому проекті "На урок"


Участь у вебінарах "Інтерактивна школа творчого вчителя"



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Розробки уроків

 https://www.blogger.com/blog/page/edit/5523838999929363233/6627844383385069611