Курси «Вчителі образотворчого мистецтва і креслення».з 24.01. по 04.02.2022 р. Загальний обсяг курсової перепідготовки за навчальним планом - 60 годин.
1 |
Всеосвіта |
VP258093 |
Квест-технологія в сучасній школі та перехід в онлайн |
2 години |
15.01.2021 |
2 |
На урок |
В405-9626 |
Урок із «родзинками» і без: як поєднати традиційні і інноваційні
методики. |
2 години |
12.01.2021 |
3 |
На урок |
В407-9626 |
Лайфхаки зі створення ефективного плану проекту уроку |
2 години |
23.01.2021 |
4 |
На урок |
В460-9626 |
Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни
цінностей |
2 години |
21.04.2021 |
5 |
На урок |
В454-9626 |
ZOOM-квести в навчальній та
позаурочній роботі: принцип організації та цікаві ідеї |
2 години |
21.04.2021 |
6 |
На урок |
В462-9626 |
Проєктна діяльність у виховній роботі закладу загальної
середньої освіти |
2 години |
22.04.2021 |
7 |
На урок |
В514-9626 |
Сучасне мистецтво як інструмент розвитку критичного
мислення |
2 години |
07.10.2021 |
8 |
На урок |
В541-9626 |
YouTube-канал сучасного
педагога: від створення контенту до організації дистанційного навчання |
2 години |
07.10.2021 |
9 |
На урок |
В517-9626 |
STE(A)M у школі: як формувати спрагу до пізнання у дітей |
2 години |
07.10.2021 |
10 |
EDERA |
12.10.2021 |
Оцінювання без знецінювання |
30 годин |
12.10.2021 |
11 |
MSFR |
18.10.2021 |
Вчимося навчати на засадах компетентністного підходу |
1,5 години |
18.10.2021 |
В наш час все частіше виникають питання "як зацікавити учнів до навчання?", "як провести урок, аби не просто привернути увагу учнів до теми, але й стимулювати їх до поглибленного її вивчення?"
12 січня 2019 року я долучилася до конференції "Сучасні основні тенденції: технології та інструменти розвитку креативного мислення". Під час конференції було розкрито такі теми, які дуже актуальні на данному етапі розвитку сучасної освіти, а саме:
1. «Storytelling: 7 ефективних формул для створення історій» - було безпосередньо розглянуто тему сторітелінгу - мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики; я можна використовувати сторітелінг на своїх уроках.
2. Наступною темою було розглянуто "Настільні ігри в навчальному процесі як засіб формування креативності дітей". Спікер Олена Рибка дуже змістовно та інформативно розкрила тему.
3. Тетяна Бондар розповіла за допомогою яких ресурсів можна розвивати креатиавність не лише учнів, а й застосовувати їх для самовдосконалення.
4. Спікер Демчук-Маригіна Дар’я виступила з доповіддю: "Практичні прийоми розвитку творчих здібностей учнів". Розкрила тему творчості в начальному процесі.
Під час коференції було взято багато цікавої та змістовної інформації для формування нового навчального процесу. Мною було взято до відома нову інформацію та поглиблено знання в тих сферах, які були цікаві саме мені. Адже під час конференції було також зроблено акцент як можна об`єднати та провести паралель між викладанням природничих та гуманітарних наук, а також мистецтво.
Курси підвищення кваліфікації
Комментариев нет:
Отправить комментарий